.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سرطان دومین عامل مرگ و میر در مازندران

رئیس هیئت مدیره مجمع بیماران سرطانی ماهک گفت: سرطان دومین عامل مرگ و میر در استان است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، رضا شهرياري ظهر یکشنبه در نشستی خبری با بيان اينكه سرطان يكي از كابوس هاي دوران است، اظهار داشت: طبق گزارش سازمان جهاني بهداشت از هر يك ميليون كودك، 200 تا 250 نفر به سرطان مبتلا مي شوند و طبق آمار وزارت علوم پزشكي بالاترين آمار سرطان در شمال كشور وجود دارد.

وی با اشاره به اينكه مازندران در خط سرطان قرار گرفته است افزود: سرطان دومين عامل مرگ ومير كودكان بعد از تصادف محسوب مي شود.

شهریاری، تشكيل انجمن ماهك را در سال 89 دانست و افزود: در فروردين سال 89 گروه كثيري از خيرين جهت سمينار حمايت از كودكان مبتلا به سرطان به دعوت رئیس بيمارستان گردهم جمع شدند و هیئت مديره مجمع خيران حمايت از كودكان مبتلا به سرطان ماهك آغاز به كار كرد.

رئيس هيئت مديره انجمن ماهك به اهدا زميني به مساحت دو هزار متر مربع و به ارزش تقريبي سي ميليارد ريال اشاره و تصريح كرد: اين زمين با وصيت نامه زنده ياد دكتر اسماعيل شهيدي براي ساخت بيمارستان جهت مداواي كودكان مبتلا به سرطان به دانشگاه علوم پزشكي اهدا شد.

شهرياري افزود: با مساعدت شهرداري و شوراي شهر، پروانه ساختماني به ارزش ريالي 6 ميليارد ريال به نفع كودكان مبتلا به سرطان در 5 طبقه در مساحت حدود شش هزار متر مربع جهت صدور پروانه در دست اقدام است.

وی بیان داشت: بيش از هفت ميليارد تومان هزينه ساخت بيمارستان فوق تخصصي سرطان است./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.047 seconds.